Motorfietsweb - De Nederlandse site over klassieke motoren: Ask the Web
rubriek: | technisch | oproepen |

Door:

gezocht remplaat Gillet Herstal

Tom
(fnm90 bij telenet punt be)
datum: 2015-10-13 22:31:36nr: 47685

Gezocht remplaat voorwiel Gillet Herstal 31-46
Schuine cilinder modellen 350-400-500-600

kabel
datum: 2015-10-15 14:06:47nr: 47687

Idee om a.s. weekend de beurs Moto Retro Leuven, in Leuven BelgiŽ (Brabanthal) te bezoeken? Misschien vind je daar iets?

Tom
(fnm90 bij telenet punt be)
datum: 2015-10-15 16:04:14nr: 47688

Okee, ik was al van plan om te gaan

G
datum: 2015-10-21 13:07:48nr: 47720

iets gevonden ? ben er een paar keer geweest maar weinig leuke spullen hoop brommer en delen van de jaren 60-80

voor zulke motoren zul je toch meer bij de particulier moeten zijn en via het club leven

tom
(fnm90 bij telenet punt be)
datum: 2015-10-21 13:50:22nr: 47722

Niks te vinden op de beurs...

el camino
datum: 2015-10-22 16:24:44nr: 47730

Tjek this out:
http://www.gillet-herstal.be/

http://www.gillet-herstal.be/
datum: 2015-10-25 10:34:43nr: 47747

Daar heb je nu net niets aan , de site bestaat uit wat foto's die er al jaren op staan ze schrijven wel dat hij bij gewerkt is maar het leid een dood leven jammer de intentie was goed maar gillet leeft blijkbaar niet zo op dit gebied



William
datum: 2015-10-25 10:50:01nr: 47748

Ja gemakkelijk schrijven,waarom heb je zelf niet eens iets opgestuurd zoals een jaarfolder of dergelijke?Iedereen wacht altijd op iemand anders.Ze schrijven dat ze deze aanpassen,wel de site wordt aangepast met de inventaris en zoekertjes wat zowat alles is dat er binnenkomt.De site is ook maar 50MB,en zit zeker bijna vol,ik moet hiervoor maandelijks betalen,wat ik graag doe,maar waarom vergroten?
Ik heb er in die meer dan 10 jaar al verschillende horen zagen dat er te weinig updates zijn,en dezen hebben dan meestal nog meer documentatie dan ik,maar iets opsturen,,,,,wat alleen de mensen weten die mij contacteren met diverse vragen is dat er op een normale vraag altijd een zo goed mogelijk(technisch)antwoord komt,op de vraag:hoeveel is ie waard?Daar antwoord ik wel niet op,is wel oud ijzer hť!!!!!Ik moet geen reacties hierop krijgen wel foto's met nummers voor de inventaris,enz...en vooral bedankt aan iedereen die dit reeds gedaan heeft,webmaster@gillet-herstal.be

G
datum: 2015-10-25 13:06:50nr: 47749

oud ijzer ? , slappe zever bied eens de prijs van oud ijzer dan hebt ge meteen een probleem

Ja die man heeft gelijk u moet eens goed lezen wat hij schrijft voor ge begint te mopperen , de site geeft weinig info dus hier voor is het niet van belang dat ge hem bezoekt en de foto''s das meer van kijk mijne moto op een site,Ja het is niet gemakkelijk om die in de lucht te houden , maar blijkbaar leeft het niet onder de gillet mensen zo als al gezegd das gene aanval op u persoonlijk

Tom
datum: 2015-10-26 00:41:26nr: 47751

Ik had een goed contact met Yves Campion, die had onderdelen voor mij.
Ineens niks meer, verschillende keren geprobeerd om terug contact te leggen
Niks, geen antwoord. Een vloek over Gillet misschien

William
datum: 2015-10-26 11:16:29nr: 47752

Wat betreft het oud ijzer,ik weet dat ook wat er met de prijzen de laatste jaren gebeurd is,fout internet???De professionele verkopers??Ik wijd hier niet verder over uit,maar ben ook geen "kenner",iedereen kan vragen wat hij wil!Maar het heeft de hobby wel een deuk gegeven!!Dikwijls veel betaald voor brol,en de prijs moet je zelf maar uitzoeken.Heb je mij horen mopperen?Het zijn de anderen die meer willen.Wees allen blij dat deze site bestaat.
Wat betreft de voorwielremplaat,er zijn wel verschillende platen!Zie eens naar onze motoren;350ss 1931 en 400 confort 1934

Tom
(fnm90 bij telenet punt be)
datum: 2015-10-26 19:44:08nr: 47756

De voorwielplaten zijn bij alle schuine cilinders hetzelfde.
Ik zie dat bij de 400 op de site een andere is gemonteerd, deze is niet origineel.
de achterwielplaten kunnen wel verschillend zijn.


MVC
datum: 2015-10-26 21:14:42nr: 47761

De bewuste site kan dan weinig interessant lijken voor de verzamelaar met tientallen Gillet motorfietsen in zijn garage, kisten vol onderdelen en kasten vol met oude originele folders.
Ik ben er zeker van dat voor iemand die net in aanraking komt met het merk het een grote bron aan informatie is. Zeker ook voor Gillet bezitters van buiten BelgiŽ.
Voor meer info over het merk kan je het boek van Yves eens raadplegen.
De enige merken websites die echt levendig zijn, zijn deze waar een merkenclub aan verbonden is.
Dus moest iemand zich geroepen voelen na het rijden met en sleutelen aan zijn Gillet de rest van zijn vrije tijd niet aan vrouw en kinderen te besteden maar aan het uitbouwen van een heuse Gillet-Club, die mag dat altijd doen.
Blijkbaar zijn er veel, goed geÔnformeerde Gillet rijders die maar al te graag hun kennis over het merk delen met anderen.
Aan leden voor die Club en updates voor de website geen gebrek meer.
@Tom: ik ben er zeker van dat, alleen al bij de mensen die op dit topic hebben gereageerd er wel een paar voor-remplaten te vinden zijn.
Of ze u die even snel aanbieden als de informatie voor de website weet ik natuurlijk niet.
Hopelijk komt deze remplaat toch eens uit de lucht vallen voor u.
Alvast veel succes gewenst


fred1
datum: 2015-11-01 10:37:47nr: 47795

30 jaar gelden had men het met elkaar over de motor en zijn nukken en
hielp men elkaar tegen een normale prijs ,nu praat men alleen nog maar over de eigenaar en zijn nukken en is men bezig om elkaar een poot uit te draaien .

Niet orgineel is eigenlijk een afzeik woord geworden .

Het hebben van veel onderdelen verhoogt je aanzien blijkbaar .

Een flinke keel op zetten maak je nog geen goed monteur.

Ben je goed met je toetsenbord , dan ben je nog niet goed met je steeksleutel.

Een boekje lezen maak je nog geen merkspecialist .






Reglementen

 


Motorfietsweb home | algemeen | adressengids | vraag & aanbod | ask the web | agenda | documentatie | links | privacyverklaring

Motorfietsweb - De Nederlandse site over klassieke motoren

Motorfietsweb, Zwolseweg 139, 7412 AD, Deventer, tel: 0570 - 64 39 63
info@motorfietsweb.nl, www.motorfietsweb.nl