|
Door: | Kawasaki Z1000 |
John Blok | datum: 2005-05-02 21:15:05nr: 7751 Ik een Kawasaki Z1000 gekregen maar deze staat al 4 jaar stil. hij komt uit 1977 (dus nog een oud blok) maar deze is 5 jaar geleden gereviseerd maar loop nog wel op de OUDE brandstof weet iemand of deze nor tekoop is, en weet iemand wat het kost om je blok om te laten bouwen voor Euro!! als vast bedankt voor de moeite |
Trever | datum: 2005-05-02 23:25:21nr: 7759 We hebben via dit forum al meerdere malen gehoord dat de japanse motoren vroeger al loodvrij bestendig waren, je kan volgens insiders gewone Euro 95 loodvrij tanken, en men zegt dat je de klepspeling goed in de gaten moet houden (laten houden) daaraan kan je zien of het goed gaat met de loodvrije benzine, en als het niet goed mocht gaan, kan je de cilinderkop altijd nog om laten bouwen naar loodvrij. Good luck |
Willem (wm.koolhaas bij hccnet punt nl) | datum: 2005-05-10 12:16:49nr: 7853 De 1972 Z900 (de voorganger van de 1000) was al geschikt voor loodvrije benzine. Geen enkel probleem dus voor jou en met de klepspeling valt het ook wel mee. |
Peter van der Heiden (peterheiden65 bij yahoo punt com) | datum: 2015-07-22 11:05:42nr: 47305 Rij al jaren euro 95 met mijn Kawa Z100 A1 en gaat goed. Je kan er af en toe bij het tanken ook een paar druppels loodvervanger bijgooien. Zo'n flesje is bij elke grote pomp wel te krijgen. Succes |
|
Motorfietsweb, Zwolseweg 139, 7412 AD, Deventer, tel: 0570 - 64 39 63
info@motorfietsweb.nl, www.motorfietsweb.nl